Fundacja AVIVA – To dla mnie ważne

branding / web
WYZWANIE

Realizacja kampanii „To dla mnie ważne” Fundacji Aviva. Klient jako pierwszy w Polsce postanowił przeprowadzić kampanię crowdfundingową dla zgromadzonych wcześniej projektów pożytku społecznego. Zależało mu na oryginalnej mechanice, obrazującej rosnące wsparcie projektów z podziałem na województwa oraz mechanizmem angażującym dotujących.

NASZA ODPOWIEDŹ

Kampania została zapowiedziana za pomocą strony z licznikiem, angażującej przyszłych dotujących, która po starcie kampanii zmieniła się w wirtualną mapę wsparcia Polski i poszczególnych województw, zintegrowaną z platformą Wspieram.to, na której dotujący mogli się odnaleźć i udostępnić swą dotację za pomocą serwisów społecznościowych.

EFEKTY

Realizacja wielokrotnie chwalona przez branżę i internautów za oryginalne rozwiązania, angażujący mechanizm i prostotę działania. Stawiana za przykład doskonałej kampanii angażującej lokalne społeczności.

zobacz →